Wednesday, February 3, 2010

Final countdown..

Dah lama sangat tertangguh kan..haaa ni baru aku ada kesempatan nak tunjuk korang final accounting tabung kita yg aku jaga ni. Bukan good keeper aku nih. ampun ekkk..

ni final collection kita dari July 2008 - Dec 2009. Memula try nak paste jadual yg dah buat nak tunjuk acc tu. tp sbb aku ni tak cerdik IT sesangat, paste tak jadi-jadi. So dpt tunjuk total collection je yer...collection tu dah tolak RM50 (everage/person)masing-masing sbb sumbangan-sumbangan yg kita dah bagikan pd kawan-kawan ari tu. Collection 1st part members tu dah contra dengan perbelanjaan Gathering PD kita Dec 09 yang lepas. Members yang aku senarai italickan tu, sila rujuk acc bank anda yer... Aku dah bankinkan semula collection tersebut kepada account tuannya..


Linda RM170
Nathrah RM310
Marinah RM310
Mariati RM190
Junana RM250
Norhazanah RM120
Suzana RM270

Marina RM150
Anita RM310
Adlin RM150
Zury *RM20


Sumbangan: 500
*everage 50/person

ni pulak summary hotel hari tu:

sewa 5 unit 2 bedroom + 3 unit 1 bedroom = RM 2925
+surcharge (sbb less pax dari quotation asal) = RM 150
---------
Total bayar hotel = RM 3075
+Sevinier beg = RM 160
---------
Grand total Gathering 2009 = RM 3235



Terlebih dahulu aku minta ampun dan maaf yer jika ada sepanjang tempoh aku buat collection tu ada terkasar bahasa tersilap kata. Jika ada terlebih, terkurang tu minta dihalalkan yer... :D

Dan yang lebih penting...terima kasih banyak-banyak dengan sumbangan korang, kerjasama dan setiakawan korang selama ini..trimakaseyyyy!

Ok kawan-kawan...dengan tersiarnya acc ni, maka dengan rasminya tabung DSK bagi tahun 2008/09 ini ditutup... kuasa veto ek..ampun! :D. Harap-harap ada member lain yang boleh jadi bendahari kita...sila ler calonkan diri..hehehe

3 comments:

junana said...

Nath,

Thanks for everything. Anyway u still the best.

Iklhas drp Jun

Kak Tie said...

Salam semua

Alahai......Terkezuttt akak, dah lama tak bukak blog, pagi ni bukak2jer....alamak Cik Nath bentangkan penyata kira2????

Apa2 pun berbanyak terima kasih pd Nath yg selama ni bertungkus lumus dan sanggup mengelolakan segala urusan berkaitan reunion utk DSK93/95....Klu ikutkan, rasanya keringat dan sumbangan Cik Nath masih kita perlukan lg. Tp nak buat camner? Apa2 pun jasamu tetap dikenang.....

Tapi akak harap sesangat, klu boleh jgnlah berkubur reunion kita tu.Ni jerlah chance yg kita ada utk berjumpa setahun sekali....

Anita said...

Nath.. akak dah terima duit tu... Nway, thanks sebab jd sukarelawati utk jaga account. Akak rasa ko sorang jerrr yg layak jd menteri kewangan...

Sebaiknya ko teruskan lah usaha murni lagi gegeh perkasa mu itu